tirsdag 12. april 2011

Påskesokker og gjenbrukspute!






























Heisan. Jeg falt ut av sock madness, dvs. konkurransen, jeg fikk rett og slett ikke tid til å strikke i helga. Strikkegal er jeg ennå og jeg har lagt min elsk på å strikke sokker på pinne to, og har flere par på pinnene. Nå var det imidlertid junior sin tur til å få nye sokker. Meget fri tolkning av årets påskesokker fra Garnstudio. Han sier han elsker dem og vil ha de på hele tiden. Det er sånt man liker å høre!


















Den blå puten og leggvarmerne har jeg gjenbrukt av en jakke Kate ikke ville ha og ga til meg. Ermene ble leggingser - til meg, her vist på adskillig smalere modell... Puta elsker jeg, det er bolen på jakka strikket sammen. Kul blå farge og herlig strikket! Takk til Kate.
Jeg syns det er fint å få realisert noen av de ideene man får, og jeg liker virkelig å gjenbruke. Jeg skal bruke rundfellingen som var mønsterstrikket til å strikke en ny høstjakke til en av guttene.

4 kommentarer:

  1. Utrolig flotte påskesokker, og så lurt og gjenbruke jakken slik:)

    SvarSlett
  2. Du den gjennbruk tanken var jo genial. Gleder meg til å se hvordan jakken blir også.

    SvarSlett
  3. Fine strikkerier!
    Kreativt gjenbruk av ei jakke med lekker farge.

    SvarSlett
  4. Supre påskesokker du har strikket. Gjenbruket var jo helt topp da!

    SvarSlett