onsdag 30. mars 2011

Skallepulsvarmere og hjerteeple award, ren hverdagsglede!

Det er mange gleder i hverdagen for en strikkeglad!
Til og med det faktum at det laver ned i slutten av mars er helt ok, så lenge en har helt nye pulsvarmere å ha på når en gir seg i kast med snømåkingen bort til postkassen for hente nytt fint garn en har fått fra netthandlingen sin!
Her er mine nye pulsvarmere! Mønster, garn etc. finner du på ravelrysiden min, der jeg heter madebyme.






















Jeg elsker garn, sånn er det bare. De to nøstene er fra DUSS11, en garnklubb som går over første halvår i år, det er garnet for henholdsvis februar og april, jeg gleder meg til nye sokker i disse to lekre fargene. Jeg garnslanker jo egentlig (dette er kjøpt i januar og er usynliggarn...) og det går ganske bra, det er mer som går ut enn inn i alle fall...




























Fjellrosa har gitt meg en award, og jeg syns bildet er så fint! Sender den derfor etter litt overveielse videre til noen fine blogger jeg er innom for inspirasjon. Tiriltunge lager mye fint, Soline også, Margot deler villig vekk og har ledet en samstrikk for kreftsaken hvor vi donerte luer, Pillen lager flotte ting og det gjør sannelig Cecilie også. Awarden skal helst gå videre til fem bloggere med under 100 følgere, men du som har fått den gjør som du vil med den, det er lenketips til deg som er innom meg i alle fall. Det er mye god inspirasjon å hente!













Strikk og vær glad!

4 kommentarer:

  1. Så flotte pulsvarmere:) Alltid godt å få garn i posten:)

    SvarSlett
  2. Da fant jeg bloggen din også (jeg er muligens litt treig...). Råtøffe pulsvarmere også er jeg spent på din versjon av Stripe Study sjalet :)

    Legger deg til i blogglista mi så du ikke blir borte igjen :)

    SvarSlett