torsdag 4. november 2010

Plagg på plagg og topp til tå!


Hode, skulder, kne og tå!
Her kler vi oss i strikketøy og helst av ull om dagen! Og i løpet av året er det de to alongene overskriften viser til jeg har hatt mest glede av å være med på. Jeg har en måned igjen i plagg på plagg og planlegger en grønn lue til meg selv i ull/silkeblanding og blir med igjen neste år. Plagg på plagg gikk fra august til august og jeg var med og klarte de tolv plaggene jeg meldte meg på med raskere enn antatt og havnet på langt flere ferdige plagg i løpet av ett år.

Er med i år igjen og planlegger å klare minst 24 denne gangen.

Her er den foreløbige listen:
1/24 En barneponsjo (ca str. 10 år), strikket med div sportsvektsgarn etter en Alaskaoppskrift for voksne fra Drops.

2/24 Buttercup i Campari Piccolo til meg selv.

3/24 Brun og svartstripet skjørt, etter "Hjertekjolen" til Drops.

4/24 Grå genser, top down i Arwetta Classic. Pimlico halsvarmer og pulsvarmere i grå Fabel som en søt medstrikkerske sendte meg i posten. Til dette har jeg strikket en "Sonjalue".

5/24 Weeruska, forlenget og med lue til.

6/24 "Babyjakke".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar