tirsdag 5. januar 2010

Lagerstrikk av garn som tover og nytt teppeprosjekt!


Nå på nyåret har jeg fått ånden over meg og samtidig som ettåringen er syk sitter jeg og strikker litt. Er i gang med en garnkurv, to skrapevotter, tre sitteunderlag og ett nytt teppe siden sist! Gleder meg til å få tovesakene ferdig, sitteunderlagene skal til hytta og pyntes med bomullsblomster. Teppet jeg begynte på i går kveld er et modern log cabin i superwash fra lager og skal ikke bli ferdig før i novenber, planlegger to tepper til, et OpArt i svart og hvitt, og et Curve of Pursuit, men jeg må bli enig med meg selv om farger og om jeg må kjøpe til farger...

Har litt lyst på et resteteppe til, rundtrikket og oppklippet, men venter litt med teppene for jeg har et par plagg som skal bli ferdig i januar også!

1 kommentar:

  1. Curve of Pursuit er veldig fint, så jeg ønsker deg lykke til om du skal strikke det. Restetepper pleier å bli veldig fine. Du får ha lykke til med prosjektene mens ettåringen er syk, og god bedring til ettåringen.

    SvarSlett