onsdag 13. januar 2010

Award igjen!



Se hva jeg fikk av Fjellrosa! Den kommer med en utfordring om å fortelle 7 ting om seg selv, og jeg tar i mot og sender den videre til 7 nye. Den går til trønderske kreative sjeler jeg har truffet gjennom strikketreff: Tone M, Kate, Synnøve, Wia, Bente78, Kongroa og Trollmor. Strikk og vær glad damer!
1) Jeg drømmer om en dag å få svart belte i karate!
2) Jeg er begeistret for Pucca.
3) Kan ikke fordra Hello Kitty.
4) Jeg har aldri forstått det å samle på ting, før jeg begynte seriøst med håndarbeid...
5) Nå samler jeg på garn, men har et prosjekt gående om å redusere lageret! Målet for året er å strikke opp 10 kilo mer enn jeg kjøper.
6) Jeg elsker å lage god og variert mat - og å spise den!
7) Jeg driver og utfordrer meg selv til å lytte på musikk og musikkgenre jeg ikke tror jeg liker! Finner mye spennende på den måten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar