lørdag 23. januar 2010

Jeg gleder meg til OL-strikk!

Strikkealonger er gøy! Dette er årets gladinnlegg! Håndarbeid er enda mer morsomt sammen med andre!
Det er så mange flotte alonger som jeg har stor glede av å være med på! Listen ligger til venstre her i bloggen. Det er kjempegøy å strikke med andre og få inspirasjon og litt drahjelp på de kjedelige bitene.
OL-strikken er et sånt samstrikkprosjekt som jeg anbefaler! Tidsbegrenset til OL- og det blir sikkert hyggelig! Jeg har planene klare og de blogges ved oppstart!

3 kommentarer:

  1. Hei på du..

    Gleder meg også til dette. Men kjenner at jeg har litt problemer med å velge hva jeg skal strikke, som er en fin kombinasjon med tv-tittingen. Må nok gruble litt på den der..

    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  2. Det er gøy å holde på med håndarbeid sammen ja! Men her er TV-en stort sett avslått når det er sportssendinger.

    Jaja, jeg kan jo strikke likevel jeg. :o)

    SvarSlett
  3. Hej.. Kviltstina här... :o)
    Kunde inte nå dig på annat sätt än via bloggen.. du är satt på NO REPLY...
    Ville bara tacka för din fina kommentar...på min blogg..Tack..:o)

    SvarSlett