tirsdag 19. januar 2010

Fantasialongstart! Ferdig med tolv plagg!


Jeg er endelig ferdig med tolv plagg nå som den lilla herregenseren endelig er ferdig!
Genseren skulle være julegave, men ble nedprioritert! Gir den vekk til neste jul jeg!
Med den er tolv plagg i en plagg-på-plagg-along ferdige!
Fantasialong neste!
Jeg er med på en annen along som jeg strikker på i dag, hva det er jeg lager er ennå hemmelig, her er (deler av) utfordringen for jan/feb:


Livet er en vei du ikke trenger å gå alene, håper du ser det. Veien er fylt med smerte, sorg, latter og glede.

[...]

Ikke bruk tiden din på å se i bakken, være trist og lei.
Det er så mange som er glad i deg.
Gleder meg til å se hva deltagerene får ut av dette!
Det er perjorun på hobbyboden som har lagd den og vi som er med viser frem tingene 1. mars.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar