lørdag 15. oktober 2011

Sokkedille, kapittel tre: Numero tre i tre farger!

Jeg storkoser meg med strikking og hekling og begge de svarte ullteppene er ferdig kantet og lett tovet nå, sjalene er ferdige og jeg har nistrikket sokker! Igjen! Dette er tredje par og de er strikket på under et døgn.

Det blir saktestrikk litt fremover nå og jeg har innført prosjekt ferdigstillelse. To ting ferdig før en ny påbegynnes er måten å få tømt kurvene på. Det blir uglegenser og mysterieuglepusling på meg nå. Ugler er så kule! Og så trenger jeg en blinglue! Igjen: Strikk og vær glad!

6 kommentarer:

  1. jeg følger spent med på sokkedillen på avstand og jeg må bare si att dere er så flinke alle sammen. Før fine sokkemønster dere får, disse hva kjempefine, og jeg elsker fargene du har valgt. Nydelig!
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag!
    Pernilla

    SvarSlett
  2. Flotte sokker, kjempefine farger til mønsteret! Og tempoet - hva kan jeg si? Hilsen en imponert ikke-diller :)

    SvarSlett
  3. Åh. disse var bare helt utrolig vakre!!!
    Ha en strålende søndag videre.

    SvarSlett
  4. KJempeflotte sokker. Imponert over farten på strikkingen. Følger sokkedillen fra utsiden. Fortsatt god søndag

    SvarSlett
  5. For et tempo! Flotte sokker. Greit med litt ferdigsdtillelse av prosjekter av og til, men det er jo så kjekt og begynne på noe nytt !

    SvarSlett
  6. De er skikkelig fine de sokkene. Liker veldig godt fargevalget ditt.

    SvarSlett