lørdag 5. mars 2011

Sokkestrikk på pinne to under VM

De grå nederst i innlegget ble ferdige før VM, og jeg la friskt i vei med to nye par, som jeg tenkte skulle bli ferdige før VM ble ferdig, men jeg tror sannelig jeg inkluderer skiskytnings-VM i tidsrammen.


Første par er de stripete, som jeg skriver mer om på siden min på Ravelry, hvor Sock Madness avholdes for femte gang. Jeg er med for andre gang og det er kjempegøy!

Det neste grønne paret er marsparet i DUSS11 på forumet uformelt.
Begge sokkeparene står det mer om på ravelrysiden min, der jeg har brukernavnet madebyme.
Disse grå er februarparet i DUSS11. Strikket i Arwetta, pinne 2.


2 kommentarer:

  1. Nydelige sokker! Er spent på resultatet... ;-) Har kost meg og lest bloggen din jeg nå, du lager masse flott!

    Ha en super kveld :-)

    SvarSlett