onsdag 17. mars 2010

Jakke ferdig!


Da sier jeg meg fornøyd! Finull, mønster fra Rauma. Mangler bare knapper så er den i bruk!
(Vekt 405 gram.) Strikket i small med ekstra lengde, men er sannelig vid nok! Etter mye om og men ble jeg enig med meg selv i å "tøffe til" fargene i rundfellingsmønsteret. Tror jeg må mekke litt tilbehør i lyngfargen.
Dette er plagg 14/12. det trettende var den svarte liselotten jeg strikket under OL. Har begynt på en lilla tunika, den får være "påskeplagget", skal bli spennende å se hvor mange plagg det faktisk blir til august er omme.
Ha en fin og kreativ dag!

6 kommentarer:

  1. Å, så super fin den ble da.

    SvarSlett
  2. Utrolig pen, farger og alt. Den er jo pen både til dongeri, sort og utenpå en kjole.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott jakke. Likte godt fargevalget ditt :-)

    SvarSlett
  4. Veldig fine fargar! Flott jakke.

    SvarSlett
  5. Flott rundfellingsjakke i nydlie farga!
    Blir spennende å se knappevalget:-)

    SvarSlett