søndag 20. desember 2009

Kalendergaven og 9/12


Dagens kalendergave er finull og boleroen er ferdig! Akkurat når jeg hadde bestemt meg for at ett av nyttårsstrikkeforsettene mine skulle være selbuvotter av finull til meg selv, så får jeg svart finull i kalendergave! Heldig! Og svært passende, da kan jeg bruke vottene og huske på hvor heldig jeg var med nettopp Midnattsol som kalendervenn! Takk!
Boleroen er etter mønster fra garnstudio, garnet er Tynn alpakka (fra dsa) og mohairekanten er av Vivaldi. Passer til en kjole jeg skal ha med på juleferie og blir brukt da. Den er plagg ni av tolv i plagg-på-plaggalongen og jeg er snart i mål. Begynte på en vest i kveld og er ferdig før julaften med stolaen.

2 kommentarer:

  1. Ønker deg en HERLIG eventyrlig Jul, KOOOS deg og NYYYD dagene!!

    HO HO HO

    Juleklem Fra Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. Fin bolero og passe jo ypperlig med finull i kalendergaven, da. Ha en riktig god jul!

    SvarSlett